In My Life (The Beatles Tribute) - Ed Sheeran

存档灵魂:

In My Life
穷尽我一生


【歌词】


There are places I remember all my life
有些地方我一辈子都不曾忘
though some have changed
尽管已经物换星移
some forever not for better
但有些老地方还是旧模样
some have gone and some remain
有些消失了,有些还在
all these places have their moments
所有地方都有专属记忆
with lovers and friends I still can recall
那些和恋人与朋友的美好时光总令我忆起
some are dead and some are living
有些人已经永远的离开,有的人还在
in my life I love them all
我的一生都爱着它们。

There all these friends and lovers
可是尽管我深爱着他们每一个人
there is no one compares with you
却没有一个人能够和你相比
and these memories lose their meaning
当我把爱赋予新的含义
when I think of love as something new
这些回忆就会失去他们的本意
though I know I'll never lose affection
尽管我明白我从来不缺乏热情
for people and things that went before
对那些渐渐远去的人和事
I know I often stop and think about them
人生路上,我知道我会经常停下来,想想他们
in my life I love you more
穷尽我一生,你是我最爱的人。

emmm.......
~!~
emmm.......
~!~

Though I know I'll never lose affection
尽管我知道我从不缺乏热情
for people and things that went before
对那些渐渐远去的人和事
I know I often stop and think about them
人生路上,我知道我会经常停下来,想想他们
in my life I LOVE YOU MORE
穷尽我一生,你是我最爱的人。

IN MY LIFE I LOVE YOU MORE~
穷尽我一生,你是我最爱的人。


评论
热度(29)
©MR.CZL | Powered by LOFTER